reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Pavol Kupko

Pavol Kupko

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

VŠ zahraničný študent. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Prečo voliť Rada Procházku

Pavol Kupko

Prečo voliť Rada Procházku

Po dlhšom čase otáľania som si predsa len povedal, že to napíšem. Lebo podľa mňa mám k tomuto čo povedať. Donútili ma k tomu aj okolnosti v poslednej dobe. Aké, to sa dozviete nižšie.

  • 14. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 077x
  • 6
Stingova posledná zastávka

Pavol Kupko

Stingova posledná zastávka

Keď britský muzikant, multiinštrumentalista a spevák ohlásil v júni zrod nového albumu, prekvapenie nevyvolal len žáner, aký si vybral.

  • 30. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 871x
  • 0
Moja reakcia na Windows 8

Pavol Kupko

Moja reakcia na Windows 8

Na začiatok je potrebné uviesť, že tento blog je čisto o pocitoch obyčajného a verného užívateľa operačného systému Windows- neinformatika. Preto odborníci odpusťte mi jednoduché a netechnické vyjadrovanie a pracovníci Microsoftu ma po tomto blogu asi nebudú mať veľmi radi.Avšak Windows sprevádzam na jeho púti už od 98čky cez nepoužiteľnú Vistu, legendárnu 7čku až ku dnešnej 8čke, takže mám pocit, že sa môžem k tejto novinke vyjadriť.Je potrebné povedať, že 7čkou si ma Microsoft po Viste tak trošku "udobril" a spätne získal moje sympatie. Každý, kto bude mat k mojmu blogu pripomienky, neváhajte mi to pod blog napísať a opraviť ma.

  • 28. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 465x
  • 1
Sting znova vo svojej koži

Pavol Kupko

Sting znova vo svojej koži

Niektorí hudobníci dokážu divákov zdvihnúť zo stoličiek svojími rýchlymi rockovými "vypalovačkami". Niektorí zase dokážu divákov nadchnúť svojími baladami. Ale iba svetové hudobné hviezdy dokážu zaujať divákov v obidvoch týchto póloch. A Sting v Košiciach jasne predviedol, že medzi ne patrí.

  • 24. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 476x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu